

The Futur Technologie

Welke activiteit wil je als zelfstandige uitoefenen?
Ik wil mij vooral specialiseren in automatisatie, zoals domotica en PLC. Vooral onderhoud en nieuwe installaties plaatsen. Dit is de toekomst niet meer ondenkbaar omdat veel mensen dit gaan hebben. De bedoeling is dat ik dit als mijn hoofdberoep doe.
Welke naam en welk logo kies je voor je eigen bedrijf?
De Naam van mijn bedrijf is The Futur Technologie. Ik heb deze naam gekozen omdat automatisatie de wereld overneemt, alles wordt geautomatiseerd. The Futur verwijst naar de toekomst en Technologie verwijst naar de technologie dus de naam verwijst helemaal naar de toekomstige technologie.
Vertel iets meer over de huisstijl die je wil toepassen:
De bedoeling is dat mijn logo op mijn werkpak en auto komt. Zodat ik overal en altijd herkenbaar ben voor potentiële klanten. Ik wil vooral reclame maken via de sociale media's. En als dat niet aanslaat wil ik ook wel overwegen om folders te maken. Ik ben niet echt van plan om een Extern kantoor te hebben. Moest dit wel zo zijn is het de bedoeling dat er in de wachtzaal zeker mijn logo hangt en boven de inkomdeur ook, zodat je van veraf kan zien dat dat mijn kantoorgebouw is. Ik ga ook kleine contact kaartjes maken zodat ik dit aan mensen kan geven zodat ze al mijn gegeven hebben .
Administratieve gegevens van je zaak:
-
van der clauweraarsstraat 25
-
1800 Brussel
-
04/94.74.9073
-
BE0474.603.875
Wat zijn de taken die door je bedrijf moeten verricht worden?
Er moet werk worden verricht. Elke dag moet er nagekeken worden welk materiaal er nodig is voor de volgende werkdag.Er moet ook worden gekeken naar het aantal winst en verlies. Hiervoor ga ik beroep doen op een boekhouder. Natuurlijk bekijk ik dit zelf ook altijd na en hou dit zelf ook bij. Elke dag moet er ook contact worden opgenomen met de leveranciers zodat het nodige materiaal kan besteld worden.
Werf je personeel aan?
In het begin wil ik geen personeel aanwerven. Maar als ik zie dat alles goed draait en er veel vraag is naar mijn diensten dan overweeg ik om iemand in dienst te nemen . Ik wil wel een kleine zelfstandige blijven dus wil maximaal 5 mensen in dienst hebben . Ik wil uiteraard enkel ervaren mensen maar sta ook wel open om mijn werkervaring met stagiairs te delen .Maar het hoofdoel is om geen personeel aan te pakken.
Voeg je activiteitenplan toe (week/maand)
Waarom denk je dat jouw startersidee zal aanslaan?
Ik denk dat dit gaat aanslaan omdat automatisatie de wereld van de toekomst gaat worden dus zal ik altijd wel werk hebben. De wereld gaat zodanig gemaakt worden dat alles automatisch gaat gebeuren. In woningen en ook in fabrieken. Ik wil de particulieren ook laten zien dat ze hun woning kunnen automatiseren en dat dit niet enkel bij bedrijven of firma's kan.
Zijn er op dit ogenblik nog zwakke punten aan je project? Hoe ga je die wegwerken?
Er zijn zeker nog zwakke punten. Zo is het Finacieël nu niet mogelijk om een eigen bedrijf op te richten .Zo moet ik ook nog zeker bijscholing gaan volgen voor PLC en Domotica om alle kneepjes van het vak te kennen. Maar met een positieve inzet en met veel doorzettingsvermogen zal dit zeker lukken.






