

The Futur Technologie


Wie ben ik?
-
Pierre Clauw
-
Nieuwstraat 1B
-
1800 Peutie
-
0494749073
-
Ongehuwd
Wat is je motivatie voor het starten met een eigen zaak?
Ik wil mijn klanten laten zien en laten proeven van mijn kwaliteiten. En op eigen benen staan schrikt mij ook niet af . Ik wil ook mijn werkritme zelf bepalen Ik wil mij specialiseren in de richting automatisatie:domotica en PLC.
Ik wil de maatschappij kunnen laten zien wat ik kan en laten zien dat je als jonge ondernemer ook ver kan komen.
Welke ondernemerskwaliteiten heb je al?
Ik ben iemand die mijn plan kan trekken en creatief uit de hoek kan komen . Ik ben zeker sociaal en kan ook zelf initiatief nemen.. Ik ben ook zeer Flexibel. Zelfstandig werken is voor mij ook geen enkel probleem.Orde en netheid is voor mij een zeer belangrijk onderdeel dus pas ik dit ook zeker toe.Klantgericht is voor mij ook een grote must . Je moet goed met je klanten kunnen omgaan om hun wensen te vervullen.
Welke opleiding heb je genoten? Welke studies volgde je?
Ik heb 7 jaar elektriciteit gevolgd in TSM
(Technische Scholen Mechelen ).
Van mijn eerste middelbaar tot en met mijn vijfde middelbaar heb ik in het Technisch onderwijs gezeten. Mijn 6 de en het 7 de heb ik verder gezet in het beroepsonderwijs.
Ik ben in het bezit van een veiligheidscertificaat (VCA).
Ik heb een cursus bijgewoond en het attest eerste hulp bij ongevallen behaald.
Ik heb een deelnamenschattest dat ik lessen KNX heb gevolgd.
Wat is je beroepservaring?
- In het 6 de en 7 de jaar heb ik stage gedaan bij de stadsdiensten te Vilvoorde.
- Ik heb ook bij iemand de volledige installatie van zijn woning gecontroleerd en de plannen ervan getekend. Heb toen ook kleine veranderingen aan de installatie moeten doen.
- Op school hebben wij leren werken met een PLC en LOGO! dus heb hier zeker en vast ook kennis van.
- ik doe momenteel ook vakantie/weekend werk in de Metro In Sint- Katelijne-Waver dit doe ik nu al bijna 2 jaar.
Heb je enige andere relevante ervaring?
Ik heb de eerste twee jaar van het middelbaar in de leerlingenraad gezeten van de TSM (Technische Scholen Mechelen) , waar ik de mening van de leerlingen van mijn klas moest vertegenwoordigen.